Tervetuloa tarkastelemaan blogiani!

Olisin oikein mielissäni, jos haluaisit jättää kommentin, arvostan niitä suuresti.

-Jonna

sunnuntai 31. heinäkuuta 2011

Töitä, töitä

Viime päivät onkin sitte kulunu siihen kun oon metsästäny yhtä tiettyä leimasinkuvaa netistä, johon viime viikolla sattumalta törmäsin. Monena päivänä monta tuntia oon sitä ettiny, enkä tietenkään oo sitä löytäny. Noh oon löytäny yhden ilmasen digileimasinkuvan ja sitä väritelly. Ja sitten löysin yhen toisen leimasinkuvan, mut se pitäis tilata ulkomailta, enkä oo sieltä mitään ennen tilannu, joten vähän askarruttaa. Jos päätän sen tilata, ni sitten varmaan tarviin Jounin apua siinä. Tässä taas tulee ilmi mun täydellisyydentavottelu, ku mikään ei mukamas kelpaa, ku haluan just sen tietyn kuvan ja siihen sitten kuluttaa suunnattomasti energiaa sen uudelleen löytämiseksi.

Tänään oon sitte valmistellu joulukortteja muutaman tunnin. Tänä vuonna kaikki saavat samanlaisen joulukortin, kun kahtena viime vuonna oon tehny jokaselle n. 20 henkilölle/perheelle 3-D kortin. Taas kerran syntyi idea ja sitten sitä toteuttamaan...tarvikkeet onkin ollu hankittuna jo monta kuukautta, mutta vasta nyt sain aikaseksi alkaa niitä valmistelemaan. Vielä on harkinnanvarasena se käytänkö kiinnittämiseen uutta liimaani vai kuumaliimapyssyä, joka sekin on vielä testaamattomana paketissa.

Tässä blogissakin ois viel paljon opettelemista, kuten se miten saan puumerkkini kuviini ja terveisin Jonna, joka kirjoituksen loppuun. Myös se miten saisin kuvat järkevästi eri "kansioihin", ettei ne olisi vaan osa blogikirjoitusta, jolloin helposti hukkuu. Viisaammat voisivat neuvoa, jos viitsivät. Nöyrimmästi kiittää hän. :)

1 kommentti:

  1. Noniin löytyihän se kuva vihdoinkin...ihan turhaan olin sitä monen monta tuntia ettiny. Ei tarvinnu ku kysyä Jounilta neuvoa, että näkeekö jostain missä on käyny. Ni eipä tarvinnu ku puolisen tuntia selata sivuhistoriaa, ni sieltä se löyty. :) Nyt on kuva tilattu ja akryylipalikka siihen, jeij! :)

    VastaaPoista